Vores garantier inkluderer ro i sindet.
Vi kræver meget af både design og materialer.
Du bruger dit køkken hver dag, år ud og år ind – åbner skabe og skuffer igen og igen i løbet af din hverdag. Bordplader, hylder og overflader skal kunne modstå det, du dagligt byder dem.
I vores stræben efter at opnå og opretholde den højeste kvalitet tester vi regelmæssigt vores produkter for kvalitet og holdbarhed. Sådan sikrer vi, at du får et køkken, bad eller en garderobe i topkvalitet, designet og fremstillet til at holde og se godt ud i mange år fremover. Vores løbende kvalitetskontrol giver os også det bedste grundlag for at videreudvikle og optimere vores produkter og løsninger. På den måde kan vi altid tilbyde dig det bedste udvalg af kvalitetsprodukter.
Skulle du mod forventning alligevel opleve, at et produkt er defekt, er der ingen grund til bekymring. Vores garanti er din sikkerhed. Uanset om du har købt et køkken, et bad eller en garderobe, kan du trygt stole på, at vi står inde for kvaliteten.
Alle vores produkter er naturligvis omfattet af almindelige reklamationsregler. Derudover er alle vores bordplader, skabe, låger og bevægelige dele, som er købt efter 1. januar 2012, omfattet af vores særlige, udvidede garanti.
Hvor længe er du dækket?
5 års garanti på køkkenbordplader.
Bordplader er noget af det, der bruges mest i et køkken, og vores kommer med 5 års garanti.
10 års garanti på skabe, låger og skydedøre.
Alle vores låger, køkken/bad-elementer, Module16 elementer, vores Vario19 byggesystem og skydedøre er dækket i 10 år.
25 års garanti på bevægelige dele.
Al hardwaren – hængsler, skuffeskinner, hjul og andre bevægelige dele – dækker vi i hele 25 år!
Hvad gør jeg, hvis mit produkt går i stykker?
Hvis dit Kvik produkt går i stykker, eller du opdager en fejl, og du mener, at problemet er omfattet af garantien, skal du blot kontakte den butik, hvor produktet blev købt. Vi vil derefter undersøge sagen nærmere og vurdere, om skaden eller fejlen er omfattet af garantien.
Hvis produktet er omfattet af garantien, beslutter vi efter eget skøn, om det kan repareres, eller om det skal udskiftes med en ny eller lignende vare. Hvis det pågældende produkt er udgået fra vores sortiment, leverer vi et passende alternativt produkt.
I så fald bærer vi omkostningerne ved det nye produkt eller den nødvendige reparation. Det eneste, du skal gøre, er at stille det beskadigede produkt til rådighed for os, så vi kan reparere eller ombytte det til et nyt – med minimalt besvær for dig.
Betingelser.
For at gøre garantien gældende skal du fremvise dokumentation for, at produktet er købt hos Kvik.
Vi betaler ikke for reparationsarbejde, som du selv har bestilt, uden forudgående skriftlig godkendelse.
Garantien gælder ikke for produkter, der er blevet opbevaret, samlet, installeret eller anvendt forkert. Endvidere gælder garantien ikke, hvis der er foretaget ændringer i produktet, det er blevet misbrugt, eller produktet er blevet rengjort i strid med eventuelle vedligeholdelsesinstruktioner.
Garantien dækker ikke almindelig slitage, ridser, skæremærker eller skader, der er opstået som følge af slag eller uheld. Garantien gælder endvidere ikke, hvis produktet f.eks. har været placeret udendørs eller i fugtige omgivelser.
Garantien gælder kun, hvis produkterne udelukkende har været anvendt til privat brug.
Garantien dækker ikke hændelige skader eller følgeskader.
Udskiftede produkter og reservedele tilhører Kvik.
Tillid og bæredygtighed er vores kerneværdier.
Din tillid til vores brand er af største vigtighed for os, og vi ønsker, at du føler dig helt tryg, når du handler hos Kvik.
Vores bæredygtighedsrejse.
Det er vores mission at sikre, at vi fremstiller nogle af de mest bæredygtige køkkener i branchen. Vi bruger genanvendte materialer, og alt det træ, vi bruger i vores produkter, kommer fra certificeret ansvarligt skovbrug. Vi fornyer os konstant, og sammen med vores leverandører skubber vi hele tiden grænserne yderligere.