Få hjælp til dit online køb på Kvik.dk her.

Kontakt vores Customer Care team

Live chat (klik på ikonet nederst i højre hjørne)

E-mail: customercare@kvik.dk

Reklamationsformular: Klik her

Bestilling

Har du købt på Kvik.dk og har spørgsmål til din onlineordre? Kontakt vores Customer Care hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål til din onlineordre her. 

Bemærk! Har du købt via en af vores fysiske butikker bedes du rette henvendelse til butikken vedrørende spørgsmål til dit køb.

Levering

Har du spørgsmål til levering af din onlineordre? Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret her, kan du blot starte en chat med vores kundeserviceteam.

Returnering

Har du brug for at returnere en onlineordre?

Udfyld blot den vedlagte returseddel, køb et returlabel og pak pakken forsvarligt ind.

Find vores Returportal her, hvor du kan købe et fragtlabel til din retur. 

Beskadiget eller forkerte varer

Selvom vi gør vores bedste, oplever vi nogle gange, at varer bliver beskadiget under transporten eller at de ikke lever op til dine forventninger. 

Har du købt på Kvik.dk og oplever du skader, fejl eller mangler skal du udfylde vores online reklamationsformular 

Bemærk! Har du købt produktet i en af vores fysiske butikker skal du henvende dig til butikken. 

Betaling

Oplever du problemer med din betaling? Så læs ofte stillede spørgsmål her eller kontakt vores Customer Care team. 

Generelle spørgsmål

Her er svarene på nogle generelle spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, kan du altid starte en chat med os, så vi kan forsøge at hjælpe dig direkte.